Väskan är packad, humöret är på topp. /FGGGMF

Snart så bär det av till Helsingfors.

Hoppas att champagnen ligger på kylning, för jag är het nu.

Det får mig att tänka på.

Jag vill lacka bilen, för den har gett mig så mycket.

http://www.youtube.com/v/7uRdYfo_n6Y&hl=sv&fs=1″/><param

Men med tanke att jag skall åka båt så passar väl den här bättre.

Inse så högt över havet men ändå.

http://www.youtube.com/v/MwUSllekbb0&hl=sv&fs=1″/><param

4 responses to “Väskan är packad, humöret är på topp. /FGGGMF

  1. Snygga Arja=)Ha en trevlig resa!

  2. Ha en riktigt trevlig resa och påsk!

Kommentera

