Vad menade hon? /FGGGMF

5 minuter(Rättelse: Enligt N så är det minst 30 minuter) efter att en av mina väninnor fick reda på att jag var singel,
så sade hon följande till mig

”Du har en sådan härlig utstrålning, vilket ditt X saknade totalt”.

Vad menar hon tro???

Menar hon enbart det hon säger eller stöter hon på mig?

Jag har i mitt liv ägnat många timmar åt att lyssna på kvinnor(har bl.a. varit damtränare i ett elitlag)  och försökt förstå det kvinnor inte säger(läst mellan raderna).

Övertolkar jag detta?, förmodligen.

Till sist lite nostalgi.

http://www.youtube.com/watch?v=Xbt30UnzRWw

 

http://www.youtube.com/v/Ap_YixOosgI&hl=sv&fs=1″/><param

4 responses to “Vad menade hon? /FGGGMF

  1. Hon menar verkligen att ditt x saknade utrståling…annars hade hon stött på dig för länge sen. Simple as that dear.

    • Du har förmodlingen rätt.Det där om mitt X stämmer tyvärr, men det handlar mer om självkänska.Själv är jag för dum för att låta det hindra mig.

  2. Och jag är så trött i skallen att jag skriver fel, har gjort det i flera dagar nu och hur mycket jag än förhandsgranskara och tycker det ser ok ut så missar jag alltid ngnstans där jag skrivit fel. Orkar knappt tänka längre…skrämmande…

    • Du gjorde det igen.Ingen fara, brukar själv bli lite för hetsig när jag skriver.Det är värre när man försöker läsa bloggar där människor vänder på meningarna och är fulla av syftningsfel.Då får jag ont i huvudet.

Kommentera

