Jag avundas alla er /FGGGMF

Som åker med Vikingline Cinderella imorgon,eftersom en av mina första förälskelser uppträder där imorgon den 16/4.

Varning för hög volym i början!!!

http://www.youtube.com/v/-hWZqllm3mQ&hl=sv&fs=1″/><param

Skall jag skita i alla mina kunder och bara åka med?, kan ju alltid skylla på magsjuka.

Får ont i magen om jag inte åker.

2 responses to “Jag avundas alla er /FGGGMF

  1. Ja men skyll på magsjuka du, går alltid hem…finns jui ingen större skräck än att bli smittad med den skiten. Sen njuter du av din första crusch ever.

    • Tydligen är jag inte ensam att älska Kim Wilde.Lyxhytterna, Sviterna ja till och med bastuhytterna är slut.Aj aj min mage.

Kommentera

