Förbannade tv program(Kalla fakta)!!!

Förbannade tv program(Kalla fakta)!!!

Nu sitter jag här och gråter igen.

Alla mina känslor kryper precis under skinnet på mig.

En kvinna letar efter sin bortrövade dotter.

Varför ser jag på dessa program, tycker jag om att gråta?

Framför allt, varför i helvete skall myndigheterna vara så passiva gentemot föräldrar som kidnappar sina barn.

Livstids halshuggning är för enkelt, kanske kastrering med slö skridsko.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!

 

13 responses to “Förbannade tv program(Kalla fakta)!!!

  1. Svenska myndigheter är passiva i allt som har med barns skydd att göra.

  2. Alicia kom ju hem tillslut. Är mer stressad över Thor som nu återfunnits på ett barnhem i Guatemala, men inte får tas med hem förän en massa utredningar är klara. För jävligt! Finns artikel på AB hemsidan.

  3. Jag klarar inte heller att se eller läsa om sånt. Kan så lätt tänka mig in i om det vore mina barn och man blir helt kall då.Haft en bra helg?

  4. Och jag har haft så fullt upp att jag knappt hunnit med allt.

  5. Ja om det var vila och avkoppling du ville ha, så har du haft en bra helg. Är lite avundsjuk på dig. 😉

    • Känns lite som när kollegorna frågade en älde man som skulle gå i pension vad han skulle göra nu.”Ja, de första två veckorna skall jag bara sitta i gungstolen ute på verandan.””Efter det då?””Då kanske jag börjar gunga lite.”Ha en trevlig vecka.

  6. Ler.Ha en trevlig vecka du med.

  7. ”Livstids halshuggning” .. Den va bra.. jag kunde inte låta bli att skratta en smula.. Jag kan inte se sånna program, jag blir skogstokig och tjutfärdig.//U

  8. Det är viktigt att skridskon inte bara är slö den ska vara rostig också. Herregud så många barn som far illa. Visste inte att Ove som bloggar har en bror som heter Leif – ser att de troligen är tvillingar.

Kommentera

