Nostalgi!!!, Zingo Choklad

Zingo Choklad
Helt plötsligt blev jag sugen på Zingo Choklad från 1973.

Har någon en flaska över?, jag köper den.

Kan män vara i klimakteriet???

 

 

 

 

 

Lite fler smaker!!!

mer smaker

 

11 responses to “Nostalgi!!!, Zingo Choklad

  1. Urk, det lät inte gott. Men jag har ju aldrig prövat den, så jag får nog hålla tyst tills jag gjort det.

  2. Tyvärr inte, men om du hittar någon som har flera så vill jag också ha. Älskade Zingo choklad. Har för mig att det fanns andra goa smaker också. Kommer du ihåg vilka?Och ja, män kan vara i klimakteriet, tror jag.

  3. Det finns kanske en anledning till att bara Apelsin överlevde…..?

    • Det var inge större fel på körsbär, chokladsmaken var jag nog ensam om att gilla.Sen har vi ju banan som var rent ut äcklig.

  4. Kan väl inte uttala mig om ngt jag aldrig smakat, men rent spontant, i mina öron, låtar Zingo choklad som ngt..eh..ja..hur ska jag formulera mig… mindre gott?!.. Va den kolsyrad..kolsyrad chokladdryck..*ryser*Hoppas att du har så där lagom på jobbet.//U

  5. Tack för att du uppdaterade med mera bilder. Förutom Choklad gillade jag både banan- och päronsmaken. Gott gotti gott gott:-)

  6. Choklad läsk låter gott, men Har aldrig smakat den. Skulle kunna smaka den och jag levde den tiden.

Kommentera

