Jag har fått min ursäkt, Nu lägger vi ned den senaste meningslösa pedofildebatten, som tyvärr börja

Låt oss nu ta vi sikte på, på de riktiga fienderna,  utövarna av pedofili.

Den som ställer sig mellan mig och en person som utövar pedofili, får räkna med att bli nedtrampad.

Klipper in ursäkten från A-B Karlsson.

Nu vill jag inte höra ett enda ord mer om just den incidenten som var mellan dig och mig.
Avslutar härmed att ursäkta mig och ha ett bra liv!

Ciao!

P.S.

För min del var detta avslutat redan efter mina kommentarer hos dig.
Det var på grund av den där andra som censurerade mig som min enda möjlighet av att få göra mig hörd gjorde att jag drog upp detta.
Bara så du vet….

D.S.

Tack allihopa för ert stöd.

 

4 responses to “Jag har fått min ursäkt, Nu lägger vi ned den senaste meningslösa pedofildebatten, som tyvärr börja

  1. Den där ”Karlsson” höll på att ta knäcken psykiskt på min syster för ett par år sen på bloggen.Hon ljuger och härjar, snärjer folk och manipulerar och kan aldrig erkänna sina fel och brister. Hon har ALLTID rätt och tål inga motsägelser. Hon är sjuk!Det märkte du kanske?Beklagar att du råkade ut för fanskapet. Ger inte mycket för den där ursäkten du fick. Det är ingen riktig ursäkt i ödmjukhet, som en riktig ursäkt ska vara.’Ha en fin helg./Alice

    • Jag visste att det det var det bästa jag kunde få, från henne. Så det var dags att lägga ner. Jag kan aldrig vinna på hennes blogg och hon kan inte vinna på min. det påminner lite om terrorbalans.

  2. Hej jag vet inte om det var du som skrev inlägget om att ”vara en blåslampa” på henne, eftersom hon inte nämner namn, men jag skrev idag följande kommentar på A-B:s blogg:——————Din blogg är så jäkla rolig!!Haha vad jag skrattar när jag kommer in på den. Fortsätt vara såhär rolig, snälla. En riktig glädjespruta är du.=D___________O naturligtvis godkänner hon inga kommentarer trots att hon själv kritiserar de som gör så. Sen läste jag vidare och ser att HON anklagat MIG för att provocera om Sophies död och om annat som har med utsatta barn att göra!!Vilken j-a galning, rent ut sagt! Hittar på och slänger lite skit för att själv se bättre ut. Ville bara säga det. Du har stöd från typ 95% av alla bloggare på AB skulle jag gissa, har inte räknat, men tror det. Den där är en sjuk en och jag kommer inte gå in på hennes blogg igen.

    • Nej, det var inte jag.Tror att hon livnär sig på konflikter, så därför gör jag precis tvärtom och engagerar mig inte i henne(om det nu är en kvinna).Det mesta verkar vara fejk och enbart till för att skapa konflikter.

Kommentera

