Storhandla

Jag erbjöd taco damen att skjutsa henne till ICA maxi för att storhandla.

Jag hatar att gå i affärer(gäller inte tekniska prylar), det visar sig att det gör hon också.

Jag lyckats, stänga av hjärnan och gå omkring lycklig och tillfälligt lobotomerad i 50 minuter, jag vet inte hur många gånger jag stod i vägen för andra människor(vilket jag hatar när andra gör).

Jag har en kompis/kamrat/barndomsvän, som har en förmåga att be mig gå en mil för att kan skall slippa gå 100 meter,  det ställer jag inte upp på.

Men detta var ett enkelt val, en liten insats från mig gav en stor hjälp till henne.

Nu känner jag, att jag får sälja min sportbil och köpa en SUV (Lexus RX 450h) för att få plats med barnen och all mat.

Följde med upp på lite kaffe(4 eller 5 koppar).

Jag tror att jag börjar gå hem hos småbarnen(inget godis, pengar eller andra mutor), jag behandlar dem bara som små vuxna människor(självklart med vissa begränsningar).

Den yngsta klättrade på mig och lekte med mitt hår, jag är helt betagen.

De bjöd in sig själva hem till mig för att spela tv-spel, gissa om mamma måste följa med.

Kan det bli bättre???

 

 

 

12 responses to “Storhandla

  1. Förlåt mig, du som skrev första kommentaren, tryckte tyvärr på fel knapp så kommentaren försvann.En gång till.

  2. Visst kan barn vara underbara.Min syster har två underbara ungar, nu 16 och snart 20.Men detta är förvånande nog, helt annorlunda.

  3. Idag är det lördag.. *L*

  4. Nä.. inte nått.. om du inte tar tag i det.. *L*

  5. Lycka till ikväll….och du har väl inte glömt att bädda sängen! 😉

    • Det har jag faktiskt glömt, bädda bädda bädda.Jag springer omkring och är smånervös just nu, men ändå hinner jag med bloggen.

  6. Kanske så att någon får kyssas i kväll och inte är det jag ;-)Loggar in tidigt i morgon bitti och förväntar mig en liten uppdatering på kvällen och natten ;-)Kram

  7. Grattis till en sån lyckoträff./Kao

Kommentera

