Senaste Nytt om dejtandet med 5 barnsmamman

Hädanefter kommer 5 barnsmamman att kallas för ”N” som i Nina.

Torsdag:

Kom dit ca 11:00.

Såg en barnfilm, åt mat, spelade tvspel, lekte med barnen(inte ungarna), de klättrade på mig.
Såg på film.

Avskedkram hemgång ca 23:00

Fredag:

Ankomst ca 15:00

Åkte och handlade lite.
Lagade mat, lekte med barnen (börjar kunna det här).

Jag hade införskaffat två boxar med sammanlagt 100 filmer skräckisar och trillers.
De första två var helt under isen och avbröts efter 20 minuter.
Den tredje var bara urkass, så den såg vi klart.

Hemgång ca 00:15

Lördag:

Anlände ca 18:00 (efter att ha firat systersonen)
 
Var egentligen där bara för att fika(bjöd in mig själv).

Umgicks lite med barnen, åkte sedan och hyrde 2 skräck/thrillers.

Först så såg vi alla på en barnfilm, sitter i soffan under ett täcke med ett av barnen bredvid mig(så mysigt), klockan är runt 20:30 – 21:00.

Eftersom jag bor i Stockholm så låser jag alltid min ytterdörr.

Men eftersom N har 5 barn så är detta ganska opraktiskt.

Så plötsligt slets ytterdörren upp och in kommer grannen klart berusad,
hon vinglar direkt fram till mig och säger:

”Hej!, har du körkort?” hon vet tydligen vem jag är och att jag var där.

”Ja”, svarar jag.

”Jag heter M(hon sträcker fram handen och hälsar), hur mycket skall du ha svart för att köra in mig(och en väninna) till Stan (läs Golden hits)?”
hon forsätter ungefär med
”Tänk på att det är mig du skall vara snäll mot om du vill ha sex med N, för hon lyssnar på mig”
”Det skall jag tänka på” svarade jag helt ställd.

Nu tar N henne med sig in i köket och pratar med henne, därefter så går hon.

Nu till min fråga.

Varför skall man åka till Golden hits, när man behöver ett panikragg?
Alla vet väl att det är Carlsson & Co som gäller.

Tänker lite på det här i efterhand och inser att eftersom jag är dumsnäll, så skulle jag visst kunnat köra in dem till stan(5 min) om N följt med som skydd(fegis).
Är det någonting jag inte klarar av så är det att umgås med onyktra människor när jag själv är nykter.
Detta har jag oftast löst på mitt eget sätt(gissa hur ;).

Såg färdigt filmen och ytterligare 2 skräckisar/thrillers.
Det var ganska dåliga men betydligt bättre än de vi såg dagen innan.

Finns det inga bra skräckisar längre?

Fick min bästa avskedskram hittills kl 01:30.

Funderar på att ringa henne nu på en gång, men känner att jag nog inkräktat tillräckligt denna helg.

Noterade nyss att efter en helg med olika aktiviteter ganska nyttig mat och ingen alkohol så säger vågen -2.5kg, me like.

 

20 responses to “Senaste Nytt om dejtandet med 5 barnsmamman

  1. Här vill Vilda Lugnet bara påpeka att N inte är jag! ;-)Men jag förstår dig, gamla gubbe, som fastnat för en 5barnsmor. Tänk vad vi kan!!!Önskar dig/er lycka till med vad framtiden har att erbjuda just er.

  2. Bara en liten besserwisser grej… ”Golden hits” heter stället.. men det låter fan så mycket bättre med ditt namn.. =D

  3. Ring henne

  4. Tusen tack jag fann nu de inlägg jag letade efter pga din hjälp.Tusen tusen tack.Kraaaaaaaaaaaaaaaam Ps du e en räddande ängel.

  5. låter som du haft det riktigt mysigt=)

    • Riktigt mysigt, alla gånger.Pratade med henne på telefon igår och hon undrade om det kändes skönt att komma hem.Jag svarade ärligt , att det känns så tomt hemma och jag föredrar att vara hos henne.

  6. =) oooooooh så härligt! hon måste lagt på med ett leende! kram o hoppas detta går vägen nu!!!!!!! låter ju onekligen så iaf;)

  7. HAHAHAHA du är så rolig!”Varför skall man åka till Golden hits, när man behöver ett panikragg?Alla vet väl att det är Carlsson & Co som gäller.”I hear ya!Finns det där stället bredvid Carlsson kvar, det kan jag också ”rekommendera” – not!

    • Ahhh!, äntligen någon som förstår humor.Du tänker på Kicki’s.Jag tror de har stängt ner och öppnat något annat där.

  8. märker att det går frammåt här… :)*ros* Queenia // Anna

  9. Hej! Jag är en cynisk kvinna. När jag läser dina fina, underbara, sensitiva inlägg, så känner jag direkt att denna ”N” inte är en kvinna för dig!Jag kan självklart ha helt fel, men det känns som att hon utnyttjar din snällhet.Hon verkar lite girig, lite utnyttjande människotyp. Inte för att hon är elak, detta är säkert helt omedvetet, hon tänker nog inte på det, på detta sätt som jag beskriver. Men jag anar att det är så.Min bror har varit i samma sits….han vände ut och in på sig för en kvinna och hennes dotter, i flera år, hyrde filmer, lagade grejer, köpte saker, bjöd på fina middagar……..men det blev ju aldrig något. Han fick lite pussar och kramar, men inget mer.Han trodde hela tiden att det skulle komma mer, de pratade ju så bra, kändes så nära..tyckte han…. Hon skyllde på (min kommentar) att hon inte ”var mogen”…Det visade sig att hon var inne på nätet och lekte lekar-verbalt- men med ”farliga” killar.Du verkar vara en fantastisk man, med massor av känslor och—-nja….slösa inte bort dig.Skulle det ”vara något” så borde du ha upptäckt det nu. Slösa inte bort din tid!Det finns så många trevliga tjejer out there…..

    • Själv brukar jag beskriva mig som en realistisk man, det kan nog uppfattas som cynisk.Jag hör vad du säger, har själv tänkt tanken i smyg.Är långt ifrån redo att ge upp än, troligen väldigt likt din bror.Jag kan nästan slå vad om att du är född på en måndag, så cyniskt som du är ;)Däremot så är hon väldigt motsträvig när jag bjuder, så hon är definitivt ingen golddigger(eller så är hon väldigt duktig).Slutar detta med en vänskap, så är jag ju ändå en vinnare.Kvinnofronten är inte helt tom för min del, men jag föredrar att fokusera på en kvinna i taget.Hoppet är det sista som lämnar trampolinen.

  10. Majvor har rätt i ett par saker.. Du är en fantastisk man! Glöm inte det. Och hon har ätt i att det finns många trevliga tjejer i världen. Har Du hittat en som Du tycker om, som du trivs med så kör på DIN känsla. Kram!

    • Skönt att höra att man är fantastisk.Visst finns det många trevliga tjejer, men 95% av dem ser aldrig mig som ett alternativ.Det är du som är fantastisk(klubben för inbördes beundran antecknar), du har gett mig en sådan egotripp, att jag kan leva på den hela helgen.Bamsekram

Kommentera

