Fulla kvinnor. /FGGGMF

Fredagen avslutades med att jag åkte från 3 garanterat onyktra damer, för att jobba.

Timingen blev perfekt, när jag inte längre förstod(inte de heller, tror jag), vad de försökte säga, så åkte jag.

Det som var mest intressant var att jag trivdes med dessa kvinnor, kände inte att jag måste imponera på dem, som tydligen många män känner.

Jag brukar vanligtvis hata att umgås med onyktra människor när jag är nykter, samtidigt vill jag inte umgås med nyktra människor när jag är onykter.

Behandla människor som du själv vill bli behandlad.

4 responses to “Fulla kvinnor. /FGGGMF

  1. Människor som man kan vara sig själv med – såna ska man umgås med – mycket. kram

  2. Precis!Bamsekram

  3. Var ett tag sedan jag var inne på din blogg men ser att det utvecklats positivt med din Nina. Kul!

Kommentera

