Jazzfittan har anlänt / Rakning del 2

Rubriksättning är kul, men det var ni som började AB.

Detta är en fortsättning av ett gammalt skägg inlägg(inlagt skägg, kan det vara något, nej nu spårar jag igen).

https://fgggmf.files.wordpress.com/2009/06/dsc003136.jpg2009/04/1192763#comments

Jag har nu sett ut som alternativ B(från det refererade inlägget) sedan 23 april.

Så nu var det dags att ändra lite(gillar inte smink), igår ändrade jag till följande.

Skägg D

Idag skedde ytterligare en trimning efter att ha skaffat sommarfrisyr på toppen(av vad, gissa själva 😉

Skägg E

Detta resultat (kanske lite smalare och längre) kallade mina vänner(jag kallar dom för det) för Jazzfitta.

Är detta ett begrepp, som är vedertaget???

Hittade även detta uttryck på Google.

Ganska långt kvar till:

http://www.youtube.com/v/8uOti9vqhH4&hl=sv&fs=1&”/><param

 

10 responses to “Jazzfittan har anlänt / Rakning del 2

  1. Jazzfitta? ha ha… nytt ord för mej..men ”skäggbiff” det är jag bekant med…;-)

  2. Då byter vi med varandra, skäggbiff är nytt för mig.

  3. Du lärde mig det i den blogg du hänvisar till.. Jag hade aldrig hört det förr..och inte efter heller..förens nu..*S*

  4. Ja visst är det så… ju mer man läser det/säger det, ju mer sant blir det.. 😉

  5. Gud va jag är bäst… *asg*

Kommentera

