Mina kommentarer hos er

Jag är ju en människa som inte kan hålla käften eller snarare hålla fingrarna i styr här på bloggen.

Jag är som en hanhund, jag skvätter och markerar mitt revir lite här och där.

Det jag saknar är en funktion som kan visa alla kommentarer,

som jag har gjort hos er andra stackars bloggare.

Finns denna funktion redan???

 

 

4 responses to “Mina kommentarer hos er

  1. En sån vill jag också ha! Säg till om/när du hittar den!

  2. Tror ingen sådan funktion finns men den vore toppen att ha…

Kommentera

