Försvunna kommentarer

Det försvinner kommentarer hos mig.

Vet inte om det beror på AB eller om jag tryckte på fel knapp.

 Förlåt mig Bokmalen och //U

http://www.youtube.com/v/fyYXirCAHP0&hl=sv&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f”/><param

 

5 responses to “Försvunna kommentarer

  1. Låt gå, för den här gången..*S* Hoppas att rastlösheten gav med sig & att det blev en bra söndag! Jag låter bli att recensera min.. Sov gott

  2. Det får väl gå för denna gången:-) eftersom du är så gullig och ber om ursäkt.

    • Gullig, vet jag väl inte.Men om det är något jag vet, så är det att göra en pudel när jag är ute på hal is.Kram

  3. Trycker du på fel knappar hmmm…:-)

Kommentera

