Viktnedgång/självlysande

Sedan jag träffade N så har jag gått ner 10kg.

Undrar lite vad det beror på, visst det är uppförsbacka till henne, men jag tar oftast bilen.

Jag äter mycket nyttigare när jag är tillsammans med henne och dricker betydligt mindre alkohol.

Kan det vara så enkelt att jag hela tiden har druckit mig fet, eller är det alldeles för enkelt???, eller så är det min diabets som spökar.

Var ute och drack öl(nu är vi där igen) med min gamla chef och några andra personer.

Min gamla chef som inte sett mig på några månader påpekade att det verkligen syns att jag är lycklig.

Tydligen så lyser det om mig och enligt honom så är jag betydligt slankare(lång väg kvar).

Detta kan också förklara varför jag plötsligt har märkt att kvinnor har börjat flörta med mig på jobbet, i delikatessdisken på bussen ja överallt!!!

Jag älskar er alla kvinnor, speciellt du N.

http://www.youtube.com/v/gV74fyzBbTg&hl=sv&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f”/><param

 

10 responses to “Viktnedgång/självlysande

  1. Grattis :)))

  2. Tackar!!!

  3. Det är nog så enkelt att du har druckit dig fet;-) Alkohol är inte bra för figuren, den sätter sig på fel ställe…Vad härligt och mysigt du och N verkar ha det!

    • Troligen, isåfall är ju lösningen enkel.Har inte träffat N på 2 dagar så nu kryper det i mig, men härligt och mysigt är en bra beskrivning.

  4. Du har helt enkelt druckit fel.. Min far och jag har en teori som (till viss del) vetenskapligt bevisad.Here goes:För att kunna räkna nått (ex kalorier) så måste de synas. Alltså kan inte klar sprit innehålla kalorier.. för tittar man på den klara drycken så syns inget.. den är glasklar.. alltså – kan man inte se ngt att räkna – finns inget att räkna.. Värr är det med öl och rött vin.. I övrigt är du värd var enda flirt & varenda komplimang!Stor kram!

  5. Här har det hänt saker.. :D…har inte läst din blogg på ett tag, men hon (N) var alltså inte ointresserad. Underbart!! 🙂 Kram

  6. Jamen förälskelse är ju redan endorfin kuren! Och som du säger äter du nyttigare och säkert mindre också på grund av henne. Och lite mindre alkohol så blir man fräschare ganska snabbt märkte jag, som själv dragit ner rejält!Hälsningar Mia

Kommentera

