Mycket skit blir det, men var god passera!!!

Ja, jag vet jag börjar bli gammal, men måste det visa sig så här.

Har lyckats få förstoppning och lever just nu på torkade persikor och katrinplommon samt en massa vätska.

Har av någon anledning microlax(nej det är inte småfiskar 😉 hemma, som en sista utväg.

Jag lovar, jag skall ta upp min gamla feta kost igen, hade aldrig hård mage då.

http://www.youtube.com/v/vv-oN3d91Oc&hl=sv&fs=1&”/><param

 

2 responses to “Mycket skit blir det, men var god passera!!!

  1. Åh, vad det är jobbigt att vara förstoppad! Jag veeet!!! Usch!

Kommentera

