Gratis Champagne hos FGGGMF

!!! Varning för ett kusinvitamin inläggg !!!

 

Idag kl 14:00 så kommer N(som också skulle kunna kallas för C), nr 1 (I), N:s syster (C1), N:s systerdotter (C2), N:s systers kille (R), FGGGMF:s syster (C3) och FGGGMF: systers man (G).

Minst 3 troligen 5 personer kommer att bli väldigt runda under fötterna om jag känner dem/mig rätt.

Ikväll är jag U.P.A (utan personligt ansvar).

Kylskåpet är laddat med 8 flaskor champagne, det finns mer för snabbfrysning(jag vet att det inte är lika gott), 0.5kg gravad lax, 1.6kg rostbiff 2.5kg potatissallad, m.m. m.m.

Så förhoppningsvis har jag något att skvallra om imorgon, eller kanske redan ikväll.

http://www.youtube.com/v/zZqlX7mIh6U&hl=sv&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f”/><param

 

4 responses to “Gratis Champagne hos FGGGMF

  1. Hur gick det? Blev det SÅ mkt skumpa så du inte hittar tillbaka till bloggen?! ;-)Kram

    • Det blev hur kul som helst.Tyvärr så lämpar sig inte de smarriga detaljerna att hamna här på bloggen.Jag har noterat att din blogg tycks följa efter min med färre inlägg som nästan endast är fokuserade på kärlek.Så tråkiga vi har blivit 😉

  2. Ja, nått så galet tråkiga, bara kärlek, rosa moln och lööööv för hela slanten *S*Just nu är vi ”hemvid” och F har träffat mor & far för första gången – lyckat från båda parter :)Kram!

    • Att träffa partnerns familj för första gången brukar kunna kännaslite lätt obekvämt, skönt att det gick bra.Denna gång hade jag tur eftersom jag kände delar av familjen innan jag träffade N.Min mamma tålde inte min förra flickvän och då blir allting så jobbigt.Kram

Kommentera

