Avundsjuk, jag är så avundsjuk

Den riktiga rubriken är

”Äntligen Fuerteventura, nu på måndag”

Som vanligt så är mina inlägg nuförtiden skittråkiga och väldigt få.

Under nästa vecka så kommer de till och med bli ännu färre eftersom jag sticker iväg till Kanarieöarna 1 vecka med min fästmö N.

Precis då kom jag att tänka på er som går omkring i den trista vardagen, ni får gärna ägna en avundsjuk tanke på mig och N under nästa vecka.

Det kommer att vara en fullkomligt romantisk vecka med Champagne/Cava, tyvärr så är det ”All inclusive” så jag får väl räkna med +10kg.

 Jag måste skärpa till mig på bloggen och få in något enstaka vasst inlägg, som jag inbillade mig att jag lyckades med i början. 

 

Kommentera

