3.9 kg på en vecka

Efter att ha haft all inclusive i en vecka och bara ha bekymrat mig över när jag kan äta frukost, lunch och middag så har jag gått upp 3.9 kg.

Fast med den här semestern så var det värt det, jag har ju trots allt gått ner 15kg de senaste halvåret.

 

6 responses to “3.9 kg på en vecka

  1. Jag trodde jag var ensam om sådana bedrifter. Jag lyckades lägga på mig 5 kg under en skid(!!!)semester i Italien en gång :). Och så ska tilläggas att jag åkte skidor dagligen och festade inte alls på kvällarna.

    • Men visst var det värt det.Vi festade bara 2 kvällar av 7, på dagarna drack vi vatten och kaffe, så det måste ha varit maten och brist på motion.

  2. 15 kg på ett halvår!! det var bra gjort. Då är några kilo hit och dit ingenting, tänker jag.

  3. Kilon hit eller dit – så länge man mår bra. Välkommen hem :)Kram

Kommentera

