Hjälp!, min hud ramlar av. Varning för starka bilder!!!

Eller varför inte ”Vintern rasat ut bland våra fjällar”.

Fjälla

Efter att inte ha solat(pressat i solstol) men ändå badat i en hel vecka på Fuerteventura så blev jag faktiskt rätt brunbränd, men nu en vecka efter hemkomsten så ömsar jag skinn något fruktansvärt.
Jag som investerat så mycket pengar i det nu falnande skinnet.

N skrattar åt mig och säger varför använde du inte fuktighetsbevarande lotion, vad är det?

 

4 responses to “Hjälp!, min hud ramlar av. Varning för starka bilder!!!

  1. Hoppla Britta, så det kan gå! Trodde allvarligt att det skulle vara hemskare bilder än så…..du fick verkligen till det med din rubrik. Nästa ggn får du väl köpa After Sun lotion o smörja in efter varje dopp.

  2. Jaså? Han somnade i stolen…? ;-)Jag klarade mig faktiskt bra, även om det kliat på rumpan, men har inte flagat alls.. *L*Fast… du borde krydda med lite av AB:s fläskiga rubiker: ”Chockbilder från dödssolen”….

    • Somnade faktiskt inte, simmade och gick bara runt i poolen och havet.Solbränd ovanför badshortsen.Strålande rubrik, eller varför inte ”Sista chockstadiet efter cancerdrabbningen med dödsstrålarna”.

Kommentera

