Jag är värd mer än er

Nyligen så har det  bråkats, hånats, klagats och startats bloggkrig.

Vissa anser att det beror på att vissa bloggare, anser sig vara ”mer” värda.

Personligen så anser jag att alla människor är värda lika mycket, per kilo.

Detta medför att jag är värd mer än de flesta av er, visserligen har jag tappat 10% av mitt värde på 6 månader.

Just nu så siktar jag konstant på att bli mindre värd, dock inte helt värdelös.

http://www.youtube.com/v/7kuQFy6bHb8&hl=sv_SE&fs=1&”/><param

Jag vet, har haft med den här förut.

18 responses to “Jag är värd mer än er

  1. Haha, då är jag också värdefull.

  2. Hahaha, det var ett mycket trevligt inlägg..

  3. Jag är mycket värdefull då!

  4. Jag beklagar Bokis.Endast 1 av dina kommentarer kom med trots att jag har godkännt och kan se båda 2.Det verkar som om AB har lite prblem.

  5. Tack för att du berättade det. Vet du, detta har hänt förut när jag har kommenterat hos dig. Jag är mycket värdefull, men planerar att bli mindre värdefull.

    • Mitt fel, mina ögon går nog i kors.Din andra kommentar var ju avsedd för mitt tidigare inlägg och där finns den precis som den ska.

  6. Vad duktig du är, som har tappat 10% i värde… ;)Hur går det med kärleken? Fortfarande kär och galen? :)Kram

    • Alltid galen.Den rosa dimmar har väl lättat lite, men jag blir ändå kärare för varje dag och för varje ny sak jag upptäcker om henne.Vad synd att du skall skära ner på dina inlägg.Kram

  7. Kanske toppar dig, vem vet. Vill dock hänvisa till detta citatet som en viss Doktor House nämnde i gårdagens programhttp://blogg.aftonbladet.se/aceeo/2009/11/dagens-citat-7 // Anders

    • Dr House är som vanligt underbart cynisk.Du kanske toppar mig nu.Just nu är jag väl bara värd 152, men jag har toppat på 215.

  8. Jag bara älskar Doktor House, lycka till med värdeminskningen.

  9. Ja lite, *tihihihihi*

Kommentera

