Jag skall nu leva på 0kr/Att leva på ingenting

Det har ju blivit väldigt poppis på sista tiden att leva som andra människor.

Så nu har jag bestämt mig att jag skall leva på 0kr i en hel timme.

Försök slå det om ni kan.

Hoppas att jag inte får någon oväntad utgifter under tiden.

 

http://www.youtube.com/v/rkRIbUT6u7Q&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f”/><param

8 responses to “Jag skall nu leva på 0kr/Att leva på ingenting

  1. Jag ger dig 45 minuter.Längre kommer du inte att klara dig…:-)

  2. Jag ska försöka leva på 0 kronor fram till den 18 🙂

  3. Jag kan säga att du har misslyckats direkt.Din dator drar el. Allstå, du kostar just nu.

  4. Jag har levt på noll kronor sedan i går kväll. Hi hi, slå det om du kan!

Kommentera

