Räven raskar över isen

Det blir nog ingen vit jul i Stockholm i år heller.

Så rävfan får nog lära sig att simma annars sjunker hon ännu djupare.

http://www.youtube.com/v/ydd2ycU-ByY&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f”/><param

 Nu över till något ännu mer ovidkommande.

Jag har (innan detta) nu lyckats skrapa ihop 100 inlägg med exakt 800 kommentarer.

8 kommentarer per inlägg får väl duga(hmmm hälften är säkert mina).

 

8 responses to “Räven raskar över isen

  1. Grattis!Kram från Mogi

  2. Haha… så moget. Ungefär som en annans video ”She got issues”

  3. Vad betyder ”Gula boken”?

    • Det kunde lika gärna ha hetat Fin listan och ful listan, men jag ville egentligen inte klassificera något.Utan det handlar enbart om hur frekvent jag läser dessa bloggare.D.v.s. jag läser inte bloggarna i gula boken lika ofta som i lila boken.Vill du hamna i Lila boken?

  4. Hm – varför gör du inte det?!

Kommentera

