Helsinki klippkort

Ja då var det dags ytterligare en gång.

Lyxhytt

Jag och N samt 3 st kottar.

Promenaden

Imorgon sitter jag 12 våningar upp  i en bubbelpool, ser ut över Helsingfors och dricker öl eller Lonkeroo.

Spa

Kottarna kommer att gå lös på spelmaskinerna medans jag sippar på Frozen Strrawberry daquire.

2 responses to “Helsinki klippkort

  1. Hi hi, din gottegris där. Jag vet inte vem jag helst skulle hålla sällskap där på båten. Kottarna vid spelautomaterna, vilket jag är tossig i. Eller dig med Frozen Strrawberry daquire, vilket jag också gillar. Kanske att man kunde gjort båda sakerna på en gång.Ha det nu så gott med alla dina kärlekar på er båtresa. KramPS. Ni måste vara hej och du med alla på de där båtarna nu eller? DS

    • Jag får nog glida mellan baren och spelmaskinerna.Vad det gäller kottarna så är de redan tjenis med personalen, enligt vad jag har förstått.

Kommentera

