Jag har ringt dig 40 gånger den senaste timmen

Jag och N passade på att gå ut på Söder igår.

När vi kom in på hotell Malmen så hör jag en man skälla på sin flickvän(så som jag tolkade det).

Han: ”Jag har ringt dig 40 gånger den senaste timmen, varför svara du inte???”
Hon: ”……”

På en gång så undrade jag, hör han inte vad han säger.
Han låter som den värsta kontrollerande kvinnomisshandlaren.

Är det bara jag eller är det helt oacceptabelt.

Visst har jag ringt mitt X 10 gånger på en timme, men då var jag orolig att något hade hänt.

Va?, Vad jag drack, GT så klart.

 

http://www.youtube.com/v/Y0b_zo3puzc&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f”/><param

2 responses to “Jag har ringt dig 40 gånger den senaste timmen

  1. Hua, 40 ggr på en timma. Det lät scary!

Kommentera

