The day of reckoning/räkenskapens dag

Egentligen är det väl imorgon som 2009 skall sammanfattas, fast då lär jag inte ha tid.

2009:

Jag är lycklig!!!

Året då jag började blogga, främst för att klargöra hur oanonyma folk är när det berättar för mycket om sig själva.

Jag lyckades göra några bloggare glada genom att skicka lite choklad eller något annat,
tyvärr så fanns det en bloggare som inte uppskattade mina hyss(jag har bett om ursäkt).

Jag har också haft det mestadels trevligt här på bloggen(ni vet vilka ni är), även om det också har funnits några besvikelser(ni vet också vilka ni är).
Bloggen är precis som IRL fast intensivare och utan sociala spärrar(för några).

Jag har aldrig varit någon större Cassanova, men det här året avslutade jag ett förhållande som varat i 2 + 6 år.
Det tog mig 20 dagar att bli kär igen som ni säkert vet i N och hennes 5 underbara bonusbarn.

Företaget har gått kanonbra, ingen nära har dött, vad mer kan man önska sig???

Sa jag föresten att jag är lycklig!!!

Tack för ett trevligt år och GOTT NYTT ÅR!!!

PS!

Vet ni vad som händer om man lägger en Champagneflaska i frysen i 10 veckor???

 

Ingenting, visade det sig när jag öppnade frysen i förrgår och hittade en flaska som jag måste ha glömt i fyllan och villan(troligen bortglömt försök till snabbkylning).

Bra kvalite får man väl säga om Piper Heidsieck (Demi sec, även känd som den lila) .

DS!

http://www.youtube.com/v/dcLMH8pwusw&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f”/><param

 

8 responses to “The day of reckoning/räkenskapens dag

  1. Vilken tur du hade, då har ni välkyld skumpa till nyåret!

    • Möjligtvis så hade man kunnat äta den med sked eller som isglass.Jag packade in den väl(rädd för flask explosion) och lade den i kylskåpet.Så nu är den bara välkyld, hoppas att kolsyran har hittat hem också annars blir det en rejäl överraskning när den öppnas(inte till nyåret).

  2. Jag blev glad för mitt ”något annat” *s* och för trevligt sällskap i storstaden 🙂

  3. Fortsätt för fan med att vara lycklig är mitt tips inför det nya året!

  4. Tack för ditt stöd inne hos Yris, det värmde!!Jag önskar dig det bästa 2010, kram Regina

Kommentera

