FGGGMF är olycklig och ensam

N känner sig lite krasslig och ville inte umgås idag, vad skall jag göra nu.

Jag har visserligen alltid varit en social person, men förr i tiden kunde jag hålla mig för mig själv en hel helg.

Ner med persiennerna och bara vara ensam med mig själv och gå omkring i bara kallingarna(där fick ni en bild att tänka på) och klia mig.

Jag hade aldrig tråkigt, troligen för att jag har en livlig fantasi.

Problemet dök oftast upp på måndagmorgonen, när man försöker prata med någon för första gången på 3 dagar.

”Gochomochg”, harkel harkel harkel, godmorgon.

Men nu förtiden så har jag tydligen blivit beroende av sällskap, tack N och 5 kottar.

Så vad gör man en kväll före helgdag???

Några fler Stockholmsbloggare som är drabbade av samma panik?

 

Kommentera

