Det är inte lätt att vera Lett, men ganska ballt att vara Balt

Med en stor ursäkt till er som tar illa upp, så kommer tyvärr ändå nästa mening.

Imorgon så åker jag och N till Tallin(Estland) för att slå runt.

Baltic Queen

 

Hoppas att Spriten är billig och ciggen är dyra.

Nej!, det är inte första gången för mig men för N.

Så det är därför officiellt klassat som ett äventyr.

Tallin väder:

Idag: -9 snö

Imorgon: -8 snö

På lördag: -2 solsken (ibland har man tur)

Sedan dröjer det tyvärr 14 dagar innan jag får åka båt igen.

 

http://www.youtube.com/v/4jguYlpH5H8&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f”/><param

http://www.youtube.com/v/aG96khXAst8&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f”/><param

4 responses to “Det är inte lätt att vera Lett, men ganska ballt att vara Balt

  1. Tallin!! jag tror att jag svimmar. Hur kommer det sig att ni bytt destination, jag blir ju helt förvirrad nu ju:-)

    • N ville ha ett äventyr (förutom det med mig).Som tur är så finns Stockmanns i Tallin också, men berätta inte det för N.

  2. Tänk om vi(vilket gud förbjude) skulle åka till Riga också!!!

  3. Nej inte dit också! det skulle vara mera än jag skulle klara av. Jag hade ju vant mig med att ni åkte till Helsingfors. Det kändes så tryggt och hemtamt på något vis:-)

Kommentera

