Även 2009, gav jag nästan 1 miljon till välgörande ändamål

Då har jag inte räknat in moms, bensinskatt eller alkoholskatt.

Endast F-skatt, arbetsgivaravgift, inkomstskatt och utdelningsskatt är medräknat.

Visst hävdade Mona att det är ballt att betala skatt, men lite coolare hade jag gärna varit.

Visst borde det räcka till 5 eller kanske 6 medborgare.

Nu en liten hälsning från allas vår Skattman.

 

http://www.youtube.com/v/XNLDns41jBQ&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f”/><param

 

13 responses to “Även 2009, gav jag nästan 1 miljon till välgörande ändamål

  1. ååå, det låter intressant, men man ska inte tigga…du har händelsevis inte råd att avlåta en hrrm miljon till mig? Så jag kan segla och vraga…

    • Då får jag göra som snobben.Det är bara att säga upp mitt abonnemang hos skatteverket, så får jag pengar över till dig.

  2. lite till..hihi

  3. Du hrrrrm jag är översättare, behöver du en svensk-tysk så har du den bästa !

    • Tyska klarar jag.”Jag är ganska snäll” = ”Ich bin ganz schnell””Det är vår och snart kommer bären och löven” =”Es ist unser, und bald kommt die löwen und bären”

  4. Du behöver inte vara rädd för mig, jag har rött hår, några fräknar, lite fotsvamp, men kan se rätt fräsch ut.

  5. Jag behöver 2 mille.

  6. Hoppas du fick behålla något i alla fall?

Kommentera

