Here we go again!!! / Helsingfors

Jag börjar känna mig som en hamster, hjullet snurrar och snurrar, me på något sätt så hamnar jag alltid på en Östersjö färja.

Idag åker jag med ”N” och Nr1.

Mycket Loonkero blir det, även en och annan jordgubbsdrink slinker med.

Lyxhytt igen, med lounge, bastu och gratis förfriskningar.

http://www.youtube.com/v/E0Aj37ml8QI&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f”/><param

” Det är ingen konst att tjäna pengar, men det är en konst att göra av med dem”

 

2 responses to “Here we go again!!! / Helsingfors

  1. trevlig resa, ta en drink för mig.

Kommentera

