Vinst varje gång, sjusiffrigt igen!!!

”N” packa väskorna vi sticker söderut.

Ja ja, jag packer väl min väska själv då!!!

I Januaris sista skälvande timmar, så accepteras min offert av kunden.

Det innebär att jag kommer gå plus 2010 också.

Jag är nu inne på mitt sjätte år som egenföretagare, flera gånger(läs 5) så har jag fått nya uppdrag en vecka innan mitt nuvarande uppdrag tar slut.

Så även denna gång, men nu bara med några timmars varsel, svettigt värre..

Tack min skyddsängel.

Till alla er solidariska ,alternativt  avundsjuka människor så vill jag bara meddela, att jag kommer att betala skatt i år IGEN.

 

http://www.youtube.com/v/rSSKl5pnAEg&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01″/><param

 

4 responses to “Vinst varje gång, sjusiffrigt igen!!!

  1. Du saknar ju all empati, ditt misslyckade missfoster.

  2. Grattis!!! och grattis till Sveriges skattkista som ännu ett år får tillskott från FGGGMF. Ha det gott och fakturera så det ryker.

Kommentera

