Galaxer i mina braxer

Då sitter man på finlandsbåten igen(Silja Galaxy) med en fet drink i handen och en skön kvinna vid min sida.

Eller var det tvärtom?

Ha det.

Kippis/skål

8 responses to “Galaxer i mina braxer

  1. … Sa Kapten Zoom!*Sten kan sin barndoms barnprogram. Vilse i pannkakan, till exempel …*

    • Mycket kommunistpropaganda var det. Kapten Zoom var en favorit, precis som Ville, Valle och Viktor.Vilse i pannkakan gav mig aldrig något så det struntade jag i.

  2. Ack ja! Anders Linder … och Lill Lindfors.Nu blev jag drömsk!:O)

  3. Så var det då dags igen. Nu börjar jag själv bli lite sugen på en kryssning. Hoppas att ni har det underbart.

  4. Det är nått visst med kryssning.. tror jag ska lura med mig F snart igen 🙂

Kommentera

