Fördomsfria Idioter

Jag gör mitt bästa för att inte vara för fördomsfull och inskränkt.

Jag försöker även att vara ärlig mot mig själv.

Visserligen brukar jag skämta om att det är ok att ha fördomar bara man är medveten om det.

Tyvärr så klarar jag inte av idioter, även om jag verkligen anstränger mig.

Min definition av idiot är inte låg intelligens utan snarare avsaknad förmåga att lära sig av egna misstag(gissa om jag har lärt mig mycket).

Dessutom tycks ”mina” idioter inte förstå att de har gjort fel och be om ursäkt.

Hmmm!!!

Det är kanske därför de aldrig lär sig något, eftersom de inte inser att de har gjort fel.

http://www.youtube.com/v/GJWV6R9fiLg&hl=sv_SE&fs=1&rel=0&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01″/><param

Känner du dig träffad, så skyll inte på mig, prata med dina föräldrar(kusinerna) istället 😉

 

2 responses to “Fördomsfria Idioter

  1. Att DRICKA eld var lite väl vågat 😉

Kommentera

