Årliga pokerkvällen

Det är nu ett år sedan min pokertrofe lämnade mig, men i lördags så hade vi återigen årets pokerkväll hemma hos mig.

Tyvärr så hade förra årets vinnare glömt att ta med sig vandringspriset, fyyyy!

Fast glädjen över att jag vann tillbaka det(när det nu kommer hem) överstiger saknaden just nu.

Jag fattade inte riktigt hur det gick till, måste ha druckit för mycket eller varit ofokuserad.

Men plötsligt så hade jag nästan alla marker hos mig och några enstaka låg ute hos alla andra, det är då jag är som bäst när jag får vara en bulley vid pokerbordet.

Pressa, pressa pressa.

4 responses to “Årliga pokerkvällen

  1. Får ju skicka ett gäng grattulikafickationer till pokersegern :o)

    • Då måste jag ju tacka för gratulationen och passa på och gratulera till den alldeles fantastiska pojkvännenn/fästmannen/blivande maken/livskamraten ;)Åker till småland i sommar i två veckor, men missar tyvärr din ort.

  2. Sommartid är min ort väldigt fin (fast vilken ort är inte det?!) Hoppas du/ni får trevliga veckor. Den fantastiska pojkvänen är helt fantastisk – trodde väl aldrig att det fanns en pusselbit till mig. Känner mig som fjorton år, fnittrig och nykär (fortfarande efter 8månader)

    • Det visade sig bara att du var en pusselbit i ett gigantiskt pussel, det tar lite längre tid att hitta rätt då.

Kommentera

