Jägermeister och Helsingfors

Ja då är är man på båten igen.

Har fått ett tips om Jägermeister och redbull, det fungerar.

Det  konstiga är att när jag lutar mig mot väggen så trampar folk mig på handen.

Häpp!!!

 

4 responses to “Jägermeister och Helsingfors

  1. Det är därför man inte ska festa med spindelmannen och hans släkt.. ;o)

    • Om jag nu mins min serietidningshistoria rätt, så hade spindelmannen bara en faster.Fast det kan ju ha varit de ryska akrobaterna 😉

  2. Undrar du på det? De tror väl att du tillhör inventarierna:-)

Kommentera

