Kärlek, Gammal kärlek, Nygammal kärlek

I fredags när jag och N åkte till Helsingfors så satt vi längst fram i fören och drack drinkar.

Plötsligt så petar N mig i sidan och försöker hinta mig om ett par som sitter två soffor bort. Paret är ca 65-70 år gamla och sitter och håller varandra i handen samtidigt som de tittar varandra djupt i ögonen. Det såg ut som om tonåringar som precis hade träffats(vilket de kanske hade gjort på dansgolvet nyligen), men i min fantasi så har de vart gifta i 45+ år.

Både N och jag kände nog inom oss att vi hoppas vi är lika lyckliga om 20 år som paret ser ut att vara just nu.

Så nu skänker jag en tanke om evig kärlek till er alla, speciellt till Yris och Mr. Big, U och F samt hoppas att det även räcker till FGGGMF och N.

Lycka till.

 Till sist en hälsning från allas våra underbare T Skogman.

http://www.youtube.com/v/JkyAc4B_4Pc&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01″/><param

4 responses to “Kärlek, Gammal kärlek, Nygammal kärlek

  1. Tack! Och det samma 🙂

Kommentera

