Tänker du vara OTROGEN imorgon, tänk om tänk rätt.

Inte vill du väl fuska i patiens?

Förhandinformation,   Check! 

Anonyma bilar,     Check!

Systemkamera och videokamera med nightvision, Check!

Kommunikationsutrustning,  Check!

Kommandocental, Check!

GPS, Check!

Så oerhört spännande samtidigt som det är väldigt tragiskt för min gamla kollega efter 15 år.

Jag har börjat inse att F i FB inte står för Face (först och främst) utan snarare handlar om ett engelskt uttryck där Face kanske kommer in.

Återkommer med utförlig rapport  senare.

10 – 4

 

 

4 responses to “Tänker du vara OTROGEN imorgon, tänk om tänk rätt.

  1. Uschia mig. Stackars din vän. Du är allt en riktig Sherlock Holmes du:-) tur att jag är trogen annars hade jag väl haft dig i hasorna. Detta är ju nästan som en spännande bok, ju.

    • Min gamle kollega och jag är ju tekniker och män, så vi älskar ju leksaker typ GPS spårutrustning.Så roligt, spännande samt tragiskt ( Kinderägg 😉

  2. Får lov att anlita dig om jag skulle fatta misstankar om otrohet någon gång i framtiden då! 🙂

Kommentera

