Gene Simmons tog min oskuld

Gene Simmons
Tunga

 

 Kallt

 Isande vind

Strålande

Show

 Jå då har jag vid (40+)blivit av med konsert oskulden, tack Gene.

Fast det var 13-års gräns så var det väldigt många under 10år som var där, stackars barn de frös och sov om vartannat.

Skärp er föräldrar, bara för att ni tycker om Kiss så ska ni inte släpa med småbarn som sitter och spelar Nintendo DS m.m och med undermåliga hörselskydd.

Vart det värt perngarna?, JA absolut!!!

Var det värt att offra en Helsingforskryssning för? , Tveksamt.

 

7 responses to “Gene Simmons tog min oskuld

  1. Kiss är fortfarande fantastiska!

  2. Se där ja:-) var det inte det jag trodde. Man kan inte låta bli att bli påverkad.Det där med att släpa med sig ”småungar” till konserter bara för att man själv vill gå bekräftar bara vad jag tycker om många av dagens föräldrar. Ser bara till sina egna behov först och främst!!Nej, nu skall jag inte blir arg utan glädjas åt att du tyckte att det var bra!!

  3. Jag har alltid hatat Kiss, mest för att jag var så rädd för deras smink när jag var liten. Men nu har jag upptäckt att Paul Stanley ser synnerligen bra ut (utan smink). Synd bara att han gör så pissiga låtar. Kissiga menar jag.

  4. Rödhårig gruvarbetare

    Jag tog Gene Simmons oskuld när han var 15.

Kommentera

