Förra onsdagen, sekretessbelagd

Jag var och hälsade på en gammal kollega i onsdags, vi hade kul drack mycket vin och öl.

Efter många timmar så noterade vi att kl var 08:00 på torsdag morgon, men det var ju aldrig mörkt(älskar Sverige)

Tyvärr kan jag inte berätta vad som hände, men jag väljer en video som illustrerar det hela.

http://www.youtube.com/v/DFmaa459WFA&hl=sv_SE&fs=1&rel=0&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01″/><param

 

4 responses to “Förra onsdagen, sekretessbelagd

  1. Hi hi, det där känner jag igen. Alltså att tiden bara rinner iväg och vips så är det morgon. Kul är det!! och det var filmsnutten också:-)

    • På ett sätt så var det underbart, på ett annat så var det väldigt skrämmande.Texten i videon är alltför talande.

  2. Hej! Jag skriver lite här hos dig, vill inte belasta Pelles blogg!Ja, jag missförstod nog då kanske. Ibland regarera man starkt och fel.Jag själv är inte än så länge värst drabbad av fattigdom, men tyvärr så är sjuka mfl. inte något värda i Reinfeldts ögon och hans utrottning är på god väg att lyckas. Än så länge har jag iaf min bostad kvar.PS. Vad är platt-TV? 😉

    • Jag blev lite upprörd på att jag inte får vara med i diskussionen, så jag skapade ett eget inlägg.Det inlägget har legat och grott i mig en tid, så du var ”bara” droppen som fick bägaren att rinna över ;)Platt tv, får man om man tappar tv:n i golvet 20 ggr.

Kommentera

