Jag kan tänka mig att sälja sex

Jag skulle aldrig köpa sex eftersom det är förbjudet(strålande lag).

Däremot så kan jag tänka mig att sälja sex, för det är ju tillåtet(strålande lag).

Så vad sägs om en två timmars session med förspel, samlag och garanterat eftersnack med mys.

Det kostar bara 2000kr, det är bara att lägga dem i den rosa spargrisen på byrålådan i hallen.

Nähä inte det, 1500kr då?

1000kr?

500kr?

Jag kan även tänka mig en alternativ betalning, vad sägs om en schysst biff med bea och lite Rioja?

Ok, ingen Rioja?

Vi skippar bea också?

En seg liten biff jävel?

Bara pommes?

Ok, jag nöjer mig med en mjukglass?

Kulglass?

Bara en kula(einstein)?

Special price for you my friend, 5kr?

0 kr?

Äh vad fan, du får 2000kr.

38 responses to “Jag kan tänka mig att sälja sex

  1. Paulastina på rymmen

    hahahahahahahaa =D

  2. haha… du kan få en kulglass om du vill… med tre kulor till och med… men vi skippar sexet. Anse mig som en av de där kunderna som bara vill prata. *S*

  3. Tack! Att få börja dagen med ett skratt är inte alla förunnat……..

  4. tack, du förgyllde min födelsedag 😉

  5. Det är som jag alltid sagt. Om någon ”perfekt” kvinna skulle bli intresserad kan jag tänka mig att ställa upp. Jag kan till och med vara billig. 🙂

  6. Har du någon avbetalningsvariant? Tar du betalkort (någon statlig inrättnings som riksdagens t ex)? Är det ok om jag inte uppger telnr och får vara anonym? Klart intresserad isf. Skriv till mig på post restante, jag lovar att inte prata känsliga saker som fotboll och Ohlys skuggbudget..

    • Avbetalning går bra(jag säljer mina fakturor till ett inkassobolag).Visa och Mastercard är ok, däremot så tar jag inte AMEX(för dyra)Du får självklart vara anonym.Jag kommer inte att skvallra, inte ens efter fyra år.Skickar ”post restante”.Prata fotboll är ok, däremot så är religion och politik tabu.Jag kommer till och med att betala skatt.

  7. Haha!!. du ska få hemmagjorda kulor(glass) bara jag får prata om allt t om känslor=)

  8. It’s a deal!

  9. Ok att sälja men inte köpa? …. Dubbermoralens land det är vad Sverige ÄR! … hihi. Bra skrivet!… tummen

    • Avsikten med lagen var nog bra, men speciellt genomtänkt var den inte.”The road to hell is paved with good intentions”

  10. kan du tänka dig att sälja sex till män också?

    • Annars så är det väl könsdiskriminering.Men allvarligt talat, som egenföretagare har jag inte råd att utesluta halva målgruppen.

  11. Här var det bara ryggdunkningar :=)

    • Ja, det verkar inte bättre.Trodde att jag skulle få en massa moral-tanter/gubbar över mig, men de sover nog nu, de brukar vara nattaktiva.

  12. Jag tror inte att du har tänkt igenom vad det innebär att sälja sex.

  13. Hihihih….

  14. Jag tror inte du tänkt igenom det här.Du måste börja med droger, för alla som säljer sex är pundare.Vet du hur många olika sorters knark det finns ?Vill du röka, svälja, snorta, spruta ?Det finns för- och nackdelar med alla sätt.När du väl bestämt dig för vilket du vill göra, måste du hitta rätt drog för det.Det är inte heller det lättaste.Sedan måste du komma på en mängd barndomstrauman också, för alla som säljer sex gör det pga barndomstrauman.Och allt det här måste du fixa innan du börjar sälja, fattar du vilken tid det tar bara att komma igång med sexsäljandet…

    • Duger det med hash och amfetamin?Förbannade hönsmamma, inga trauman här, är jag redan diskvalificerad?Jag har inga problem med att börja sälja sex, bara med att hitta sexköpare.Intresserad?

  15. …hahaha…tror mer och mer att du har en skön humor…även om den kan tyckas lite ”störd”…men då är vi ju minst två ! 🙂

  16. Kan du dansa också?

  17. *imponerad* Det är mer än vad jag kan.

  18. Du är så smart.

Kommentera

