Försäkringskassans hanteringstid 15

sekunder.

Ja jag sökte bara lite uppmärksamhet och vill inte förringa er som som väntat för länge på besked.

Jag vill bara hylla FK:s strålande hantering av internetstöd (ja jag vet att X antal miljarder är nerplöjda där)

Jag beställde just ett europiskt försäkringskort på 15 sekunder.

Ja, jag åker till Malis om 10 dagar, just nu slappar jag i mörkaste småland.

 Hakuna matata 😉

6 responses to “Försäkringskassans hanteringstid 15

  1. Ang. en kommentar du skrev hos någon i en känslig fråga. Tack. Du har inte bara inneboende vishet men rättvisa och ett hjärta också.

    • Jag anar vilken kommentar som avses.Det är ganska lätt att vara objektiv, så länge man inte hamnar mitt i röran själv.Tack för kommentaren.

  2. Herr och/eller Fru S

    En del saker är supersmidigt hos FK medans annat verkar vara vara rena kaoset.//Herr S

  3. Din gottegris där:-). Det är ett evinnerligt resande på dig. Småland och nu Mallorca finns det inget stopp på dig? En annan sitter här i 37 graders värme i sydligaste Kroatien och är grön av avund.

Kommentera

