Drömmar & mardrömmar

Inatt så drömde jag att jag var ut och körde bil, en stadsjeep/suv.

Problemet var att jag var full och försökte köra så smidigt som möjlig så att polisen inte skulle misstänka mig.

Min körning blev bara sämre och vingligare, plötsligt upptäcker jag att jag bara har mina kalsonger på mig.

Kalsongerna var felvända, så jag var tvungen(eller hur) att stanna och gå ur bilen.

För att vända dessa rätt var jag ju tvungena att ta av mig dem, eftersom det var folktomt för tillfället så kändes det ok.

Precis när jag har fått av mig dem så börjar en massa människor närma sig från olika håll, så jag försökte skynda på.

Detta slutade med att kalsongerna på något sätt fastande, tätt virade runt mina fötter.

Där vaknade jag med panik och totalt inlindad i lakan och täcke.

Vilken lättnad!!!

 

Detta påminner mig om en gammal dröm jag hade för flera år seda.

Jag drömde att jag hade fått tag på en gigantisk rosa marshmallow(typ knödeln).

Jag åt och åt och kämpade på, den tycktes aldrig ta slut.

Jag gav mig inte utan tuggade och svalde konstant, till slut så hade jag lyckats äta upp den.

Sedan när jag vaknade på morgonen, så var kudden borta???

4 responses to “Drömmar & mardrömmar

  1. …hahaha…tack för ett gott skratt! 🙂

  2. Jag föstår känslan.Creepy!

Kommentera

