Back from Mallorca!!!

Ja då var man tillbaka från en vecka på Mallorca(Magaluf).

Jag är svartare än en engelsk kolgruvearbetare upptill och nertill så kan jag fortfarande köra reklam för ”Tuppens vita lakan” (ni som minns).

Hur kan det komma sig undrar alla mina beundrare?, ni andra också!

Enkel matematik, står man upp i poolen eller havet 6-8 timmar per dag med fullgott solskydd, så är detta resultatet.

Vad har hänt medans jag var borta?, förutom att vissa kommentarsspärrar har släppt (är inte förvånad).

Dialog ”Is da shit”.

Vad som händer på Magaluf, stannar på Magaluf(innan youtube).

4 responses to “Back from Mallorca!!!

  1. Välkommen hem:-)Nu börjar en ny blogghöst. För visst är det väl höst nu?

  2. Oj då. Då var jag lite för tidigt ute då, fast jag var inne.

Kommentera

