Det är synd om mig

Jag avnavlades alldeles för tidigt(min mamma 80+ tror fortfarande att vi sitter ihop).

Bröstpump efter 7 månader ha, jag fick knappast någon bröstmjölk av min mamma.
Visserligen så fick jag tydligen bröstmjölk av andra nyblivna mammor.
Jäklar vilket immunförsvar jag borde ha 😉

Det kan ju faktiskt förklara hur störd jag har blivit, mitt immunförsvar reagerar på alla okända ämnen.

Dessutom så blir jag ideligen mobbad av andra bloggare som tycker att jag har fel, buhu 😉

Häromdagen så tittade jag mig i spegeln, visserligen är jag en fet grinig gammal gubbe, fast eftersom jag är fet så fyller jag ut alla rynkor.
Jag har helt enkelt inga rynkor(valkar visst) och just då såg jag hur oerhört vacker jag var just då, därför är det synd om mig för att jag inte ser ut som min ålder +40.
Det har kanske hjälpt att jag aldrig har varit en rökare eller överdriven solälskare.

Bifogar en relativt nytagen bild

MinimeMinime

14 responses to “Det är synd om mig

  1. Söt kille!

  2. Nä, det syns inga rynkor där, inte!

  3. …nytagen bild? Fan vad du var tidig, i den åldern gick jag knappt…pekar på bilden…och du har företag, fästmö, rynkor, en välutvecklad humor o.s.v….inte fan är det synd om dig! Det är mer synd om mig, har rynkor som syns jag, inget fett här och det finns de som tror jag föddes år 1514!…det är INTE synd om dig! 😉

  4. Jo, det är synd om dig… se ut så vid 40+…

  5. Två smygfjollisar har hittat blinkknappen tillsammans. Tycker nästan det börjat gå inflation i blinkandet…*blink,blink*

  6. Nu kan man ju inte hinna förändras så mycket från ”relativt nytaget foto” till dags dato – så, jo visst finns en likhet 🙂 Och bästa anti-rynk medlet är ett wienerbröd 😉

    • Ja du är ju den enda på bloggen som kan bekräfta att bilden är relativt nytagen.Ett wienerbröd!, så du menar att jag har överdoserat 😉

  7. Sorry! Låt mig omformulera… bästa anti-rynk medlet är wienerbröd *S*

Kommentera

