Känd riksdagsman misshandlad 2 meter från mig

Fy fan era fula snorungar som sparkar och slår på en människa som ligger ner.

Just nu är jag för upprörd, uppdaterar senare

10 responses to “Känd riksdagsman misshandlad 2 meter från mig

  1. Herr och/eller Fru S

    Något jag missat här känner jag.Det är illa när man slår ner någon som inte delar ens åsikt.//Herr S

  2. Fast oavsett så är det väl motsatta åsikter?Var det ”bara” ett rån så är det väl för att nån inte gillar att hade mer pengar än dem, den stackaren…FastFan vet

    • Jag vet inte heller.Det enda jag vet är att allting är skit.Fan, jag har inte fått i mig min Bentolåda som jag köpte för 2 timmar sedan.

  3. Bentolåda?

  4. AhhHmmDet lustiga är väl dock att han har blivit varnad av säpo att fara runt som han gjort på nattklubbar och annat då det tydligen föreligger ett hot mot honom, och så sker det hemmavidDET är väl rätt ironiskt på sätt och vis…

  5. varför ingrep du inte då? skaffa lite civilkurage, herregud.

    • Om du hade läst på lite bättre, så skulle du veta att jag ingrep.Varför skaffar inte du lite civilkurage och slutar kommentera anonymt?

Kommentera

