Jag fick inte heta Thomas heller

Aftonbladets reportrar gör tydligen lite som de vill, nu heter jag tydligen Anders i artikeln.

Snygg bild, man kan ju nästan ana mina mörka vackra ögon 😉

14 responses to “Jag fick inte heta Thomas heller

  1. …;-) …så är det i journalisternas värld! Men vet du, jag heter faktiskt Anders också…haha…Sven, Anders Thomas är mina tre förnamn (Thomas) använder jag!Du vet mitt hela namn skulle ge mig en mycket passande kombination initialer om jag gifte om mig med någon som har ett efternamn som börjar med N.Mina initialer skulle då bli. S.A.T.A.N!:-)

  2. …fan jag fick tydligen hicka och du fick två likalydande kommentarer! 😉

  3. Anders är ett mycket snyggt namn! Tyvärr anar jag inte dina ögon alls! 😛

  4. Mettemarionette

    Hur känner du dig idag?Kunde du sova?

    • Eftersom jag inte skulle jobba, så gjorde jag som de flesta skulle ha gjort.Knäppte en kartong vin.Fick 2 timmars koma och inget mer, så nu är jag bra trött.

  5. All heder till dig som stoppade misshandeln. Jag far så illa av att man inte ska kunna gå ofredad i vårt land. Vad är det för jävla apor som går lösa?

  6. Hejsan Anders!! *LER*Fortfarande kaxigt gjort, men du får inte vara kaxig för att du varit i tidningen, för det har jag också varit och jag var INTE anonym…*ASGARVAR*

    • Jag förstod inte vad mitt riktiga namn och bild skulle tillföra artikeln, så jag valde(försökte) att vara anonym.Det är inte första gången jag är med i någon tidning.Kaxigt tycker jag inte, snarare dumdristigt med tur.Hade jag gjort en lägesanalys och en riskbedömning så hade jag sprungit därifrån.Nu blev jag heligt förbannad(även om jag var skiträdd) och då tänker inte hjärnan, den reagerar.

  7. Hi hi, jag skrattade gott när jag läste artikeln igår. Anders!Förstår att det var en obehaglig upplevelse, men samtidigt en värdefull. Du fick veta hur du reagerar när en människa är i nöd. Med hjärtat och inte med hjärnan. Det är en värdefull insikt tänker jag. KRAM från en beundrare.

    • Ja, nu vet du hur jag ser ut ;)Fast jag(skadad som jag är) har lärt mig att det kan vara väldigt enkelt att lagligt få tag på bilder på folk.Min IRL kompis Anders är nog lite upprörd på mig ;)Nu slår Messerschmittern till igen, jag har för mig att det är reptilhjärnan som ansvarar för utsöndringen av adrenalin.Så jag får nog skylla på hjärnan även i detta fall ;)Tack för kramen, den kändes.

Kommentera

