Förlåt mig

De senaste dagarna har varit rätt kaotiska, jag måste säga att min förståelse för människor med PTSD har ökat kraftigt.

Jag har sprungit omkring här på bloggen(hög på adrenalin) och lämnat kommentarer som inte har hört till inläggen, dessutom så har jag sökt uppmärksamhet(suck nu gör jag det igen 😉 och bekräftelse (mer än vanligt).

Visserligen har jag haft ett stort behov av att prata/skriva, alla mina vänner(3st) har fått tinnitus.

Så nu ber jag om ursäkt för att jag har stört er och samtidigt vill jag passa på att tacka för allt stöd.

———————————————–

Jag har insett att jag tydligen är i omvandling i min syn på politik( tydligen så kan gamla gubbar lära sig att sitta eller fälla ner ringen) .

Jag åkte till Globens centrum för att handla, när jag klev ur så såg jat att småttingarna hade lämnat tomflaskor på golvet i baksätet.

Först så tänkte jag kasta dem(pantar aldrig), nu lyfte jag på blicken och tittade 30m bort, där det finns en pantstation i garaget.

Sagt och gjort, lägger i flaskorna och när jag skall trycka på kvitto så slår en tanke till.

Välgörenhet.jpg

Kanske inte mycket, men många bäckar små, o.s.v.

12 responses to “Förlåt mig

  1. Alla stora resor börjar med ett första stapplande steg!!Heja!

  2. Kan bara hålla med Hemi här. :)Och du har då inget att be om ursäkt för! Nu har du fått för dig något tokigt tycker jag. 🙂

    • Jag har sprungit omkring och varit hypad i två dagar, som tur är har jag en fästmö(N) som kan ta ner mig ”Skriv en bok” sa hon 😉

  3. Efter vad du varit med om är det ju inte så konstigt. Du lugnar nog snart ner dig av dig själv ska du se! :)Kaha ja det kan du ju alltid göra! Skulle nog bli intressant läsning. :p

    • Det verkar ju bli oerhört intressant.Nu hävdar ju F(enligt TT) att han inte blivit av med några pengar, mystiken tätnar.

  4. haha… du råkade trycka på fel knapp, men det var väl värt besväret. Men vadå förstå dom men PTSD… ? ”Du pedofil” Ja. det var ngn som sade det till dig bra länge sedan. E hon borta eller ? Har hon PTSD ? Nja. *flinar*Ingenting ser ut att ha förändrats här inte.

    • Nej det var rätt knapp.Jag har haft PTSD light de senaste dagarna.Det är över ett år sedan, så det är nästan glömt.Hon är kvar och ja.Tyvärr är det för många intressanta bloggare som har försvunnit.

  5. JAg har inte sett röken av dig, men du kanske var så uppe i varv så att du snurrade runt lite hit och dit.En sådan upplevelsen du var med om skakar om och försätter en människa ett ”beredskapstillstånd”. Hoppas att de verkligen har låtit dig prata och prata och prata (men det förstod jag att de hade gjort, väl?) ”När fan blir gammal blir han religiös”, du skall se att det slutar med att det visar sig att du närt en kommunist vid din barm, som Karl-Bertil Jonssons pappa sa. Själv röstade jag på KPMLr en gång i min ungdom, så man kan säga att jag rört mig till höger jag också:-)Hoppas att du snart fått prata av dig, så att du mår bättre. Kram

    • Jag tänkte på bilden i tidningen.Sant , jag har gått omkring med förhöjd beredskap.Har fått prata väldigt mycket, mår mycket bättre nu, gjorde en liten reset på kryssningen 😉

  6. …du skall inte be om ursäkt, man drabbas alltid av en mindre chock efter en dylik upplevelse och du skall bara känna stolthet! 😉

Kommentera

