Sofia sex

Står det på mitt röst kort.

Mina tre röster fördelades på två ideologiska och ett egoistisk.

Ni som undrar om jag har mer röster än er andra, så vill jag bara säga Riksdagen, Landstinget och Kommunen 😉

 

4 responses to “Sofia sex

  1. Herr och/eller Fru S

    Ungefär så röstade jag också. Kändes skönt att faktiskt göra ett aktivt val i alla tre valen.//Herr S

    • Inte konstigt att du var först att kommentera ;)När jag gick och röstade så insåg hur bra vi har det i Sverige som får rösta utan att det står beväpnade vakter utanför vallokalerna.

  2. Herr och/eller Fru S

    Ha ha…funderade faktiskt på om jag inte skulle vara först och svara. Men jag bjuder på den fördomen.//Herr S

    • Jag brukar hävda att fördomar är inte lika farliga om man bara är medveten om att de är fördomar.I detta fall tycks vi dela samma fördom 😉

Kommentera

