Helsingfors

Det är ju 5 dagar sedan jag åkte på kryssning sist, så nu spontanbokade(efter löfte om många pussar av ”N”)  jag en resa till Helsingfors i kväll.

Knäppt ja.

Så ikväll blir det rökt lax, rysk kaviar, Champagne och många pussar.

 

4 responses to “Helsingfors

  1. Var det såå länge sedan? Då förstår jag att ni vill i väg igen. Champange och allt det där andra låter toppen. Ha en go tripp:-)

  2. Redan? Jag sitter just nu och tittar på olika resor. Jag är så sugen på att ge mig iväg igen. Visserligen skall vi åka bort över nyår, men det känns som evigheter dit:-)

Kommentera

