Nu är jag ju mer känd som mannen som inte är med i efterlyst.

Förlåt, min dåliga information.

Även denna gång var jag felinformerad, suck.

Bättre lycka nästa gång 😉

8 responses to “Nu är jag ju mer känd som mannen som inte är med i efterlyst.

  1. Oki lyck te tumme 🙂

  2. Herr och/eller Fru S

    Fast jag tyckte nog att någon av dom efterlysta påminde om dig….Men det var kanske inte den formen av medverkan du hade tänkt dig?//Herr S

  3. …kvittar väl, har sett övervaknings-”filmen” och gillade ditt resoluta civilkurage…sträck stolt på dig gubbe! 😉

  4. Min dotter skulle vara med i Efterlyst en gång men då slog några ännu värre dårar till. Precis som du råkat ut för nu. Sån´t är livet…

Kommentera

