Va, hur är det möjligt?

Att jag har nästan 300 sidvisningar hittills idag(16:30), men inte en endaste kommentar.

1) Trogen läsarskara?

2)  Bra rubriker, taskiga inlägg?

3) Fel på AB besöksräknare eller kommentarsfunktion?

4) Mamma har hittat hit drygt 200 ggr idag? 

Troligen nr 3, hade det varit nr 4 så hade jag haft 400 kommentarer 😉

 

14 responses to “Va, hur är det möjligt?

  1. Här kommer en kommentar iaf =)

  2. Min va i höjden med.Sen så svåer kommentere trycke flere gånger.Tumme braer låt trevlig kväller.

  3. Det verkar som om jag hade rätt med nr 3.Antalet besökare ökar, medans dagens besökare minskar?

  4. Herr och/eller Fru S

    Funderade på det där också, en del har tydligen nästan inga visningar alls, medans jag och du tydligen har en massa visningar.Jag hade typ 1000 visningar runt lunch, så många har jag aldrig annars.//Herr S

  5. Fröken Nattuggla

    Det är trean, besöksräknaren har pajat. Den är densamma som igår kväl med skillnaden att den pendlar lite upp och ner med ett par besök då och då. Störigt är det 😛

  6. Har också funderat på räkneverket, har haft ovanligt många besökare på förmiddan, nåt skumt är det.Sen stämmer inte AB:s räknare med den som jag själv lagt in. (hela tiden)

  7. Jag blev oxå förvånad över att min blogg verkar ha haft så många sidvisningar idag. Men är det så att räknaren har pajat så förklarar det kanske saken…

  8. Gissar att felet har med månadsskiftet att göra.

Kommentera

