Målet är utsatt till huvudförhandling den 20 december 2010

Det är så typiskt att jag har haft en kryssning inplanerad i 6 månader, mitt mål var att besöka Helsingfors den 20 december.

Tyvärr så är resan inte riktigt avbokningsbar, undrar om man kan få ersättning för att boka en ny resa?

Tillsvidare så får jag nöja mig med kvällens kryssning till Åbo.

 

2 responses to “Målet är utsatt till huvudförhandling den 20 december 2010

  1. Herr och/eller Fru S

    Det torde te sig som en rimlig åtgärd från myndigheterna, men då ordet rimligt sällan förknippas med domstol väsendet så skall det bli intressant att se om du får någon ersättning för det.//Herr S

    • Jag har inte fått någon kallelse än, men är ganske säker på att den kommer.Annars så får jag väl be om ersättning för förlorad arbetsinkomst, 950kr/timme brutto brutto.

Kommentera

